اس ام اس های خیلی زیبا(سری 4)

یه پسر و دختر با هم می رن تو زیرزمین
...
...
...
...
...
تو کجا میری فضول؟

………………………………………………………
(اس ام اس مخصوص نیمه شب) بیداری؟ خره! بگیر بخواب... این وقت شب که آدم SMS چک نمی کنه!

………………………………………………………


حتی اگه خدا رو در رو ما رو به راه راست هدایت کنه، ما عوضی می ریم. چون سمت راست اون می شه سمت چپ ما!

………………………………………………………

نميگم دوستت دارم
نميگم عاشقتم
ميگم ديونتم كه اگه يه روز ناراحتت كردم بگي بيخيال ديونست . . .

………………………………………………………

قلب مهربانت مثلثي را مي ماند در درياي عشق
مرا در خود كشيدي برموداي من !!!

………………………………………………………
اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست
جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست

………………………………………………………
بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات !

…………………………………………………
يادته بهت گفتم كه خشت ديوار دلتم، تو هم منو شكستي
ولي اشكالي نداره، حالا خاك زير پاتم !


………………………………………………………

با اعلام روز پدر موجی از سر در گمی در رشت ایجاد شد

………………………………………………………

زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد

………………………………………………………

به تركه ميگن چرا ريش نداری ميگه به مامانم رفتم!

………………………………………………………
 تركه ميره ماشينشو بيمه كنه، آقاهه بهش ميگه ايشالا هيچوقت از بيمه‌تون استفاده نكنيد، تركه هم ميگه ايشالا تو هم از اين پوله خير نبينی!

………………………………………………………

 عزیز دلم اگه تموم دنیا جمع بشن و بخوان تو رو از من بگیرن میگم : چرا زحمت کشیدین خودم می اوردمش!!!

………………………………………………………
ترکه پنج شنبه میره داروخونه نوار بهداشتی بخره ، فروشنده یه منچ هم بهش میده میگه : شب جمعه ات که ریده شد توش ، حداقل بشین منچ بازی کن !!

………………………………………………………
عزیزم

خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی

خیلی دلم درد می کنه !

…………………………………………………….

خداوند دید زن گرسنه است نان را آفرید ، دید تشنه است آب را آفرید ، دید در تاریکی است نور را آفرید، دید هیچ مشکل دیگه ای نداره مرد را آفرید !!!

………………………………………………………

ما آدمها بیشترین پولها رو واسه خرید لباس می دیم ، ولی بیشترین لذت رو بدون لباس می بریم

………………………………………………


 اگه یه روز چشمات پر از اشک شد و نیاز به شونه ی کسی داشتی ، اصلاْ رو شونه ی من حساب نکن چون شونه هم مثل مسواک یه چیز شخصیه !!!

………………………………………………………
 طرح قهوه ای ایرانسل :

با شرکت در این طرح و پرداخت ۱۰۰ هزار تومان ، هر گهی که می خواهید بخورید !!

………………………………………………………

ایرانسل : مشترک گرامی موجودی حساب شما رو به پایان نیست ، ولی خفمون کردی ، چه قدر اس ام اس میدی ؟! چه غلطی کردیم تو رو وارد طرح قرمز کردیم ؟

………………………………………………………1387
سلام، ببخشید این موقع شب بیدارت كردم.
.
.

خواستم یادآوری كنم: سال نو شده.

.
.

. كم‌كم باید از خواب زمستونی بیدار بشی

 



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت17:08---29 دی 1390
عاليه به من هم سر بز ن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 457
بازدید کل : 117235
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1




Play Bike Mania On Ice

<-PollName->

<-PollItems->